Hyron Ars Medica Chirurgie plastica Bacau

Fisa de evaluare a satisfactiei pacientului

Stimate PACIENT,

Pentru a contribui la imbunatatirea continua a prestatiei noastre, va rugam sa evaluati pe o scala de la 1 (necorespunzator) la 10 (excelent) urmatoarele aspecte

1. Cum apreciati eficienta sistemului organizatoric privind primirea si programarea pacientilor?
(1-3 Necorespunzatoare; 4-5 Satisfacatoare; 6-7 Buna; 8-9 Foarte Buna; 10 Excelenta)
S-au inregistrat 20 raspunsuri.
1-3 Necorespunzatoare:
25%
4-5 Satisfacatoare:
0%
6-7 Buna:
15%
8-9 Foarte Buna:
10%
10 Excelenta:
50%
2.Cum apreciati apreciati profesionalismul personalului medical cu care ati intrat in contact?
(1-3 Necorespunzatoare; 4-5 Satisfacatoare; 6-7 Buna; 8-9 Foarte Buna; 10 Excelenta)
S-au inregistrat 22 raspunsuri.
1-3 Necorespunzatoare:
27.27%
4-5 Satisfacatoare:
9.09%
6-7 Buna:
0%
8-9 Foarte Buna:
13.64%
10 Excelenta:
50%
3.Cum apreciati nivelul dotarii tehnice?
(1-3 Necorespunzatoare; 4-5 Satisfacatoare; 6-7 Buna; 8-9 Foarte Buna; 10 Excelenta)
S-au inregistrat 22 raspunsuri.
1-3 Necorespunzatoare:
27.27%
4-5 Satisfacatoare:
4.55%
6-7 Buna:
4.55%
8-9 Foarte Buna:
18.18%
10 Excelenta:
45.45%
4. Cum apreciati calitatea si continutul informativ al buletinelor de analiza care v-au fost eliberate?
(1-3 Necorespunzatoare; 4-5 Satisfacatoare; 6-7 Buna; 8-9 Foarte Buna; 10 Excelenta)
S-au inregistrat 20 raspunsuri.
1-3 Necorespunzatoare:
25%
4-5 Satisfacatoare:
0%
6-7 Buna:
10%
8-9 Foarte Buna:
10%
10 Excelenta:
55%
5. Ati recomanda unui alt pacient sa apeleze la serviciile acestui laborator?
S-au inregistrat 22 raspunsuri.
Da, fara rezerve:
59.09%
Da, in anumite conditii:
13.64%
Nu as recomanda:
27.27%